Landmanden skal genoprette den ødelagte Nivå å

I januar gravede en landmand i bredden af Nivå å. Nu har Fredensborg Kommune bestemt, at han skal genoprette den skade han ar forvoldt.



Se videoen som jeg optog mens vandalismen stod på.

Brug af cookies Vi anvender cookies på websitet til at huske dine indstillinger mens du besøger websitet. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies.For at finde ud af hvilke cookies vi bruger og hvordan du sletter dem, se vores privacy policy.

Jeg accepterer cookies.

EU Cookie Directive Module Information