- Detaljer
- Kategori: Tv-fredensborg - Natur og miljø
- Publiceret: Mandag, 21 marts 2011 15:43
Landmanden skal genoprette den ødelagte Nivå å
I januar gravede en landmand i bredden af Nivå å. Nu har Fredensborg Kommune bestemt, at han skal genoprette den skade han ar forvoldt.Se videoen som jeg optog mens vandalismen stod på.